Συχνές Ερωτήσεις
Ολοκλήρωσα την online κράτηση, τι πρέπει να κάνω; |
Ελέγξτε τα e-mail σας για να δείτε το e-mail επιβεβαίωσης της κράτησης σας. Δείτε με προσοχή αν τα στοιχεία (αριθμός πτήσης, ημερομηνία, στοιχεία επικοινωνίας κτλ) είναι σωστά. |
Δεν έλαβα e-mail επιβεβαίωσης |
Είναι πιθανόν λόγω των φίλτρων spam να βρίσκεται στο φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας. Εάν δεν το εντοπίσετε ούτε εκεί μπορείτε να μας ζητήσετε την εκ νέου αποστολή του επικοινωνώντας μαζί μας στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. |
Τι αφορά η τιμή που μου δώσατε; Υπάρχουν άλλες χρεώσεις; |
Η τιμή αφορά τη μεταφορά 1-4 ατόμων με τις αποσκευές τους για τη διαδρομή που μας έχετε ζητήσει. Δεν υπάρχει καμία άλλη κρυφή χρέωση (πχ διόδια). |
Τι όχημα θα με περιμένει; |
Ο στόλος απαρτίζεται από αυτοκίνητα τύπου Mercedes E-Class σε τέλεια κατάσταση με τη δυνατότητα να σας προσφέρουν όλες τις σύγχρονες ανέσεις και τα οποία τηρούν όλες τις απαραίτητες από το νόμο άδειες και ασφαλιστικές καλύψεις. |
Το φιλοδώρημα περιλαμβάνεται στην τιμή; Είναι υποχρεωτικό; |
Δεν συμπεριλαμβάνεται στην τιμή φιλοδώρημα και δεν είναι υποχρεωτικό. Αν οι υπηρεσίες σας αφήσουν απόλυτα ικανοποιημένους είναι στη διακριτική σας ευχέρεια το φιλοδώρημα. |
Πως θα αναγνωρίσω το συνεργάτη σας και που θα με περιμένει; |
Ο συνεργάτης μας θα σας περιμένει στο χώρο αφίξεων αεροπλάνου/πλοίου κρατώντας στα χέρια του μια ταμπέλα με την επωνυμία της εταιρίας μας και τα στοιχεία σας σε ευκρινές σημείο κατά την έξοδο σας. Είναι δική σας ευθύνη να τον εντοπίσετε και να κατευθυνθείτε προς το μέρος του. |
Αν έχει καθυστέρηση η πτήση μου (πλοίο, τρένο κτλ) |
Δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας. Βρισκόμαστε σε συνεχή ενημέρωση με τις πληροφορίες αεροδρομίου/λιμανιών ώστε να είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε την ακριβή ώρα άφιξης σας και να ρυθμίζουμε την ώρα παραλαβής σας. |
Αν φθάσω στο χώρο αφίξεων νωρίτερα από τον οδηγό; |
Είναι σχεδόν αδύνατο να συμβεί κάτι τέτοιο εκτός ακραίων καταστάσεων (πχ ατύχημα).
Θα πρέπει να παραμείνετε στο σημείο συνάντησης μέχρι να έρθει ο συνεργάτης μας ή να επικοινωνήσετε με το τηλεφωνικό μας κέντρο. Εμείς θα έχουμε ήδη φροντίσει για την αποστολή άλλου οχήματος. |
Αν έχουμε πολλές αποσκευές; |
Δεν υπάρχει όριο αποσκευών αρκεί να χωράνε στον αποθηκευτικό χώρο του αυτοκινήτου. Πρέπει να υπολογίζετε ότι σε ένα ταξί χωράνε 4-5 βαλίτσες μετρίου μεγέθους. Αν πιστεύετε ότι δεν θα χωρέσουν πρέπει να μας το αναφέρετε την στιγμή που κάνετε την κράτησή σας ώστε να μεριμνήσουμε να υπάρχει και δεύτερο όχημα για την εξυπηρέτησή σας με την αντίστοιχη χρέωση. |
Μπορώ να καπνίσω κατά τη διάρκεια της διαδρομής; |
Σύμφωνα με τους νόμους της ΕΕ το κάπνισμα απαγορεύεται εντός του ταξί. |
Δεν βρίσκω το σημείο που θέλω να πάω στο σύστημά σας. |
Στο σύστημα μας αναφέρονται κάποιες ενδεικτικές διαδρομές. Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. να μας αναφέρετε τα σημεία αναχώρησης και μετάβασης που επιθυμείτε και θα επικοινωνήσουμε το συντομότερο δυνατόν μαζί σας. |
Απλά θέλω περιήγηση σε αξιοθέατα και αρχαιολογικούς χώρους. Έχω τη δυνατότητα; |
Βεβαίως, επικοινωνήστε μαζί μας στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. να μας αναφέρετε την εκδρομή που επιθυμείτε ώστε να σας προτείνουμε λύσεις σε προσιτές τιμές. |
Μπορώ να κλείσω και την επιστροφή μου; |
Έχετε τη δυνατότητα να το κάνετε κατά την διαδικασία της online κράτησης. Εναλλακτικά μπορείτε να επικοινωνήστε μαζί μας και να αναλάβουμε εμείς την περεταίρω διαδικασία. |
Μπορώ να αλλάξω την ημερομηνία μεταφοράς μου; |
Βεβαίως και έχετε την δυνατότητα χωρίς κάποια άλλη έξτρα χρέωση αρκεί να μας ενημερώσετε τουλάχιστον 24 ώρες πριν την ημερομηνία που μας έχετε ορίσει. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ή με το τηλεφωνικό μας κέντρο. |
Αν υπάρχει απεργία ή κάποιο άλλο απροσδόκητο γεγονός; |
Σας εγγυόμαστε ότι θα κάνουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για την μεταφορά στον προορισμό μας. |